Weersomslag en tegenslag - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Weersomslag en tegenslag - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Weersomslag en tegenslag

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

22 Juni 2015 | Portugal, Porto

Zijn we gisteren nog onder blakende zon naar Porto gevaren en was het zo heet dat het alleen op het water was uit te houden, vandaag is het bewolkt en veel koeler en heeft het nog stevig geregend vannacht.
Voor een paar dagen is het wel eens lekker, dit Hollands weertje.
We hebben ook tegenslag. Ik vond een tweede lekkage. De zeewaterpomp heeft versleten afdichting ringen en lekte een halve liter per uur.
Alle experts waren het er overeens dat gerepareerd moet worden en aldus besloten.
Nederanders hebben een streepje voor denk ik want ondanks de drukte hebben ze al de pomp gedemonteerd en zou morgen weer zitten.
Overgens enkele dagen langer is ook niet zo'n probleem want er is hier van alles loos met regatta's, fiesta en ook is Porto een mooie stad om in te vertoeven.
Morgen hebben we duidelijkheid.