Velez -Malaga en Fuengirola - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Velez -Malaga en Fuengirola - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Velez -Malaga en Fuengirola

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

13 Mei 2015 | Spanje, Fuengirola

Na twee dagen in Velez de Malaga zijn we voor een paar dagen in Fuengirola aangekomen. Vanuit Velez zijn we op bezoek geweest in Nerja, wat een leuke plats is en een goede vakantie bestemming.
Het was al erg druk met toeristen en ook veel Nederlanders.
We hebben de grotten bezocht wat een enorme trekpleister is.
Fuengirola is echt massatoerisme met veel hoogbouw en schreeuwende reclames. De Engelsen waren nog net niet stomdronken maar zitten s'morgens al aan de wijn of bier..
De laatste twee havens wzijn staatsbedrijven wat in het algemeen bureaucratie en arrogante ambtenaren betekent in Spanje. Het duurt zeker een half uur om in te checken, wat altijd onder veel gezucht gebeurd. In Velez nog bijn ruzie gemaakt omdat ik perse op nummer 64 moest liggen ( we waren enige bezoeker) terwijl plaats 60 veel makkelijker was om aan te leggen. Was niet te vermurwen en uiteindelijk ben ik toch op 60 gaan liggen zonder dat iemand zich er om kommerde.
Zo zien jullie maar dat het niet allemaal rozegeur is.
Volgende stop Estepona

• 13 Mei 2015 - 19:58

Jeanette:

ja, Nerja is een leuke plaats, daar waren wij ook 2,5 week na Estepona, hebben genoten daar, wel wat toeristischer dan estepona. Grotten zijn ook bijzonder, beslist de moeite waard!
    Op naar Estepona, groet Jeanette en Piet