Cartagena-2 - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Cartagena-2 - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Cartagena-2

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

04 November 2014 | Spanje, Cartagena

Het was mij het nachtje wel. Even na 4.00uur werd Wim wakker van een raar geluid. Het waaide ondertussen zeker windkracht 8-9. Uit bed en kijken.
Je werd zowat van de boot geblazen.
Bleek het fokkezeil niet goed opgerold en klapperde, gelukkig net op tijd, anders heb je kans dat het scheurt. De buurman kwam nog even kijken, maar hoefde niet te helpen.
Slapen, vergeet het maar. Dus gezellig opgezeten, tot er weer een raar geluid was, gelukkig niet bij ons, maar nu gebeurde bij de buurman hetzelfde.Wim eruit om te helpen, de buurman was bijna niet wakker te krijgen. Helaas zijn fok is wel gescheurd.
Tot half zeven opgebleven, Wim tot half acht, slapen ho maar.
Ondertussen ging het ook nog regenen.
Al met al een paar uur geslapen. Rond 13.00 uur was het weer droog,nog wel fris en zijn wij via de VVV wat musea gaan bezoeken, gericht op de romeinse tijd.
Hopenlijk blijft het weer vannacht wat rustiger.

• 05 November 2014 - 19:42

Lucie :

Hey Marian en Wim,

Pffff, zo te lezen, goed dat jullie constant je voorbereidingen treffen op het weer.
    En wat een geluk dat de boot geen schade heeft opgelopen.
    Wat een toeval trouwens; wij hebben de afgelopen dagen een vakantie optie bekeken voor 2015 in de buurt van Santa Pola (net onder het natuurpark. Salines de santa Pola), dus laat na afloop even weten of het daar mooi vertoeven is!

Tot snel weer.
    Groet,