El Puerto de Santa Maria - Reisverslag uit El Puerto de Santa María, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu El Puerto de Santa Maria - Reisverslag uit El Puerto de Santa María, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

El Puerto de Santa Maria

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

03 Oktober 2014 | Spanje, El Puerto de Santa María

Na een vermoeiend dagje Sevilla gister, vandaag verder naar de baai van Cadiz in een relaxed tempootje. Ook de temp is op zee zeer dragelijk.
Naar Sevilla gaan duurde 2.5 uur met de bus, maar dan heb je ook wat. Een prachtige stad waar we het Alcazar en de oude paviljoens van de wereld tentoonstelling uit de vorige eeuw hebben bewonderd.
Verder lekker gegeten in de oude Joodse wijk van de stad.
De busreis was ook wel grappig omdat je dan die ontzettend hete maar ook grote landerijen, hazienda's , kunt zien en je nauwelijks kan voorstellen dat er iets kan groeien in die hitte. Nu in October hebben we thermometers langs de weg 37 C. zien aangeven.

• 05 Oktober 2014 - 18:09

Bea:

Hé zwervers,
    Jullie zijn al een heel eind op pad en het is fijn om te lezen hoe veel plezier jullie hebben! En nog heerlijk weer.
    Hier, in de Dordogne is het ook nog steeds mooi weer, het water in het zwembad is nog 22°.
    De laatste vrienden zijn vertrokken, nu wordt het tuinen om alles in orde te maken voor de winter.
    Groetjes en profiteren jullie maar fijn !
    Bea