Nog een dagje Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Nog een dagje Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Nog een dagje Porto

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

03 September 2014 | Portugal, Porto

Door alle klussen toch nog maar een dagje gebleven.
Vanmorgen met de bus naar de oude stad een ritje van ruim een half uur. Hebben wij nog een ander gedeelte gezien.
Al zwervend nog een rokje en shirtje gekocht.
Kwamen uit bij de Mercado de Bolhao. Oude overdekte markt.
Allemaal kleine stalletjes.
Hebben bij een klein barretje een lekker glaasje Portugese Douro tinto gedronken en daar heerlijke tapas bij gegeten.
Dit is dus genieten. Heerlijk geen stress meer van werken en terug naar Holland.
Ik ben echt toegetreden tot de groep gepensioneerden. Mijn eerste pensioen heb ik binnen.
Morgen vervolgen wij onze vaart

• 03 September 2014 - 21:23

Reineke:

Geniet er maar van! Jullie hebben het verdient!

Gr reineke

• 03 September 2014 - 23:35

Henk Van Gend:

Gisterenavond hadden wij de openingsdrive van BCM. Ik heb uitgebreid jullie ervaringen beschreven en de problemen die jullie af en toe meemaken en die vergeleken met een cross ruff om een bijna onmogelijke manche te kunnen maken. Men was wel onder de indruk van jullie avontuurlijke inslag en ook wel een tikje jaloers. Ik moest jullie (maar vooral van Josje Veringa en Peter Weisz) de groeten doen, want zij missen een paar leuke bridgetegenstanders!

vriendelijke groeten ook van Emmy

• 04 September 2014 - 08:13

Jeanette:

Met dat pensioen mag je wel 2 glaasjes nemen!
    Genieten jullie maar lekker, dus nog geen heimwee?