Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Porto

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

02 September 2014 | Portugal, Porto

We verblijven nu alweer een paar dagen in Porto. Klus geklaard met de plotter met weinig hulp van Hanse ( boot bouwer) maar meer van mede vertrekkers uit Holland in de haven. Toen het gisteravond geklaard was een feestje met 8 mensen aan boord.
Oveirgens leek het wel of we al die mensen al kenden want in de afgelopen dagen hebben we ze al vaak over de marifoon Nederlands met elkaar horen praten. Een leuke onderbreking van al dat Portugese vissersgezwam.

De haven is heerlijk. Straks zelfs een shuttle naar de plaatselijke gigant van een winkelcentrum waar we voorraad aan wijn, bier en hapjes moeten aanvullen want het ging gister hard.
Ook nog de bakskist opgeruimd en plotseling ook daar weer ruimte.
Nu nog poetsen we zoet water en we zijn weer klaar voor de volgende etappes

• 02 September 2014 - 14:11

Joeri:

Wow!

Ziet er mooi uit moeders. Lijkt wel Venetie met die gondels in de haven. En klinkt super gezellig met alle mensen in de haven. Blijven jullie hier nog lang? En al wat Port geproefd in de omgeving?

Gr. Joeri

• 03 September 2014 - 09:13

Reineke:

Leuk om te lezen dat het goed gaat en mooie foto! Veel plezier nog en goede reis verder. Xxx reineke fabian en de kids