La Rochelle - Royan- Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu La Rochelle - Royan- Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

La Rochelle - Royan- Santander

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

09 Augustus 2014 | Spanje, Santander

Dit waren moeilijke dagen. Allereerst moesten we de overtocht onderbreken vanwege foute windrichting, maar wel nadat we windkracht 7 te verstouwen kregen bij het begin al. Ook werkte de pinpas niet om diesel te tanken dus motoren was ook geen optie. Tussenstop dus in Royan aan de Gironde.
Vandaar de volgende dag naar Spanje en uitgekomen in Santander. In de Koninklijke jachthaven, (what is in the name.). Alleen de prijs per nacht was Real verder vergane glorie.
Vandaag gewinkeld, op simkaart uitgeweest want wifi in de havens blijft een verschrikking, verder op navigatie lampjes uit( twee zijn uitgevallen),maar dat wordt een echte bezoeking in Spanje heb ik het idee. Wordt tijd dat Martijn langskomt.

• 09 Augustus 2014 - 15:09

Coya :

Hoi, wat een avontuur weer. Maar ja dat wilden jullie toch!!?leuk in spanje aangekomen.ik vroeg me al af of martijn ook nog aan boord zou komen om met jullie verder te zeilen? Hoop maar dat het goed komt met de pinpas en de lampjes. Succes

• 11 Augustus 2014 - 20:55

Henk En Marian:

Hi diehard's,

Goed te horen dat jullie samen zoveel stormen kunnen doorstaan ;-), dat belooft nog wat!
    Maar ja, eind goed al goed in zo'n koninklijk onderkomen. Wij hebben op gepaste afstand ook genoten van het zeilen op de Friese meren en hebben op de afloop er een of twee enz. genomen (dat beviel overigens erg goed). Dat doen jullie toch ook wel op tijd?
    Geniet lekker van het mini stukje Spanje en daarna Portugal. Wij vertrekken de 27e naar Portugal, deels rondreis en daarna een weekje aan de zuidkust. Misschien zien wij elkaar helemaal in het zuiden in Sagres?
    Veel succes, plezier en groeten