La Rochelle - Reisverslag uit La Rochelle, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu La Rochelle - Reisverslag uit La Rochelle, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

La Rochelle

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

04 Augustus 2014 | Frankrijk, La Rochelle

Na een rustig ritje, langs de binnenkant van Ile de Re, in La Rochelle aangekomen en plaats gevonden in de oude haven.
Dit is midden in het centrum van het stadje wat op Zondag betekende een menigte op de been zoals in Amsterdam bij Sail.
Wel leuk met overal muziek en straatartiesten. Ter plekke besloten om 3 nachten te blijven.
Boot houd zich goed, bemanning goed op elkaar ingespeeld ( zelfs de halfwinder uitgeprobeerd vandaag) dus dit kon wel eens de laatste halte zijn in Frankrijk.

• 06 Augustus 2014 - 18:46

Heimy:

Hoi Marian en Wim
    Leuk jullie verhaaltjes te lezen, vooral omdat ik daar in mijn jonge jaren geweest ben, veel historie en cultuur. Hebben jullie een soort van tijd schema of zoals de wind waait, wat m,n bootje? Ben de maand december op Curacao, zijn jullie dan ook in die (wind) hoek? Zou gezellig zijn daar te treffen! Gr. Heimy