Ria's Altas - Reisverslag uit Ares, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Ria's Altas - Reisverslag uit Ares, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Ria's Altas

04 Juli 2015 | Spanje, Ares

We zijn vandaag La Coruna voorbij gevaren en dus in de Ria Altas gekomen.
Een gebied met mooie en rustige, maar wel ruige ria's.
Wezijn neer gestreken in Ares in de gelijknamige ria.
Een kleine en vriendelijke haven.
Het weer isrustig, bewolkt met een lekker temperatuurtje.
Heel anders washet gisteren in Camarinas toen erwindkracht 8 in de haven stond en we de boot met dubbele lijnen moesten vastmaken.
Het was dat Marian een rustige verjaardag wilde, anders hadden we in die storm gezeten want hij was niet voorspeld.
De kust heet Costadel Muerte en doet zijn naam eer aan met onverwacht slecht weer. Wel is het een pracht omgeving, ook mooi voor een wandelvakantie, met kleine slaperige dorpjes en alles spotgoedkoop.
Morgen weer verder naar een volgende Ria en ankeren dus waarschijnlijk zonder internet.