San Antonio, Ibiza - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu San Antonio, Ibiza - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

San Antonio, Ibiza

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

24 April 2015 | Spanje, Sant Antoni de Portmany

Na twee lange zeildagen van meer dan 11 uur aangekomen op Ibiza.
Onderweg nog geslapen in Gandia, een nu nog slapend vakantie en haven plaatsje.
We liggen in een mooie rustige en vriendelijke marina, niet duur in tegenstelling tot wat er in de Pilot staat, en in een havenstad waar overdag en s'avonds veel vertier is. De komende tijd staat er een zuidelijke wind, soms zelfs hard, zodat we hier gedoemd zijn te blijven.
Het leven kan hard zijn. Moeten we nu elke dag vers stokbrood eten, met Serrano ham, Roquefort etc, autootje huren om toch de dag maar door te brengen en voorde rest luieren in het zonnetje op het achterdek, van welkomsdrankjes genieten op het haventerras en s'avonds weer die vis eten..
Ook de bemanning staat op het punt om te muiten, want wil toch eigenlijk opnieuw 12 uur verder varen.

• 24 April 2015 - 16:49

Henk En Marian:

Hi,

dit is nou dat verschrikkelijke doemscenario waar ik als globetrotter tegen op zou zien, het is toch wat. Dat jullie dit toch allemaal moet overkomen ha ha. Stiekem een beetje jaloers wens ik jullie ondanks deze ellende heerlijke dagen toe, het schijnt een prachtig eiland te zijn. Geniet voor ons erbij zou ik zeggen, liefs en veel groeten