Garrucha-Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Garrucha-Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Garrucha-Cartagena

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

17 Maart 2015 | Spanje, Cartagena

De eerste 2 etappes zitten erop.
Zondag om 7.00 uur uit Almerimar weggegaan, een beetje gezeild en veel de motor gebruikt. Met een hevige wind de haven van Garrucha binnen gevaren tegen 19.00 uur. Lange dag, waar het begin en eind van de dag aardig koud was.
Maandag toch maar naar Cartagena, want helaas het weer zit niet helemaal mee. Er is weer storm opkomst.
Op maandag om 17.00 uur waren wij in Cartagena, kregen een mooi plekje en de marinero kende ons nog.
s,Avonds de rutadelatapas gedaan. 82 restaurantjes hebben hun eigen tapas en je kan via een folder, maar ook op het desbetreffende restaurant zien waar deze uit bestaat.
Een drankje met tapas per restaurant. Wij hebben er 4 gehad.
Vandaag wat klusjes aan de boot gedaan en boodschappen gehaald, wat altijd wel een aardige klus is. Zeker een half uur lopen naar een grote supermarkt. Wachten op de storm

• 18 Maart 2015 - 10:15

Attie:

Hoi hoi, Nou de kop is er weer af! Nou hopen dat het tij keert en het weer rustiger wordt en warmer. Gelukkig geen overwinteraars in de boot gehad, dat slaapt rustiger.
    Fijne tijd weer toegewenst en we genieten weer van jullie reisverslagen1
    groetjes attie

• 18 Maart 2015 - 18:48

Carla:

Hallo Marjan en Wim!
    Ik wens jullie alle goeds de komende tijd.Wim , lekker laat maar toch nog gefeliciteerd!! Namens ons allen hier.
    Vorige week was Tom op bezoek met Hapy en samen met Hugo en Emmy hebben we een fijne dag gehad; wandelen in het Bergense Bos en naar het museum aldaar waar een tentoonstelling was over schilderijen en gedichten van Lucebert. Daar konden we overigens ook heerlijk lunchen. Wel toch erg wennen dat ik 2 broers heb en dat Marjanne er dan niet is.Dat zijn van die momenten dat ik haar weer heel erg mis!!
    Ik hoop maar dat jullie snel echt mooi weer krijgen.Hier zijn de eerste lentedagen geweest met een aangenaam zonnetje.Alle weidevogels zijn ook terug uit warme oorden en hoor je hier volop.Kieviten en grutto's zijn de hele dag en de hele nacht in de weer.
    Veel liefs , ook van Sandra en Lars,
    Carla