Oeiras-4 - Reisverslag uit Oeiras, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Oeiras-4 - Reisverslag uit Oeiras, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Oeiras-4

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

17 September 2014 | Portugal, Oeiras

Lang verblijf in Oeiras, door het slechte weer, lijkt wel Nederland,verblijven wij nog steeds in Oeiras.
Wat ben ik blij dat wij niet op een bepaalde tijd op de Canarische eilanden hoeven te zijn.
Af en toe een zwembadje pakken, wij mogen gebruik maken van het zwembad naast ons. Op zondagavond naar het festival de lumina in Cascais
Spectaculair. Mooie film scenes op de muren van gebouwen.
Maandag kwam Martijn aan in de stromende regen, s'nachts stormachtig en dinsdag ook nog.
S' Middags nog naar het palacio van de Marques de Pombal met een mooie tuin.
Helaas later weer regen en heftige wind.
Wanneer verlaten wij dit oord?

• 18 September 2014 - 18:34

Henk En Marian:

Ola gestrande reizigers,

wat een tragiek om in het land van de zon vast te zitten in slecht weer, wel een gelukje dat er zoveel te zien is in de buurt. Ook wij hebben genoten van Lissabon, maar ook van het prachtige binnenland en niet te vergeten het heerlijke eten en drinken dat ook nog heel betaalbaar is. We zijn inmiddels een paar dagen thuis, geveld door een griepvirus (cadeautje kleindochter). De laatste week in de Algarve werd het weer inderdaad al wat minder, in de ochtend zeemist maar aan de kust praktisch altijd mooi weer, maar daar komen jullie so wie so niet. We vonden het binnenland en de kuststrook overigens mooier dan de Algarve, althans het toeristische stuk. Er zijn wel veel mooie plekjes te ontdekken.
    We zullen duimen dat jullie snel de goede wind in de zeilen krijgen ha ha. Liefs en veel groeten