Oeiras - Reisverslag uit Oeiras, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Oeiras - Reisverslag uit Oeiras, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Oeiras

09 September 2014 | Portugal, Oeiras

Toch maar om 7 uur opgestaan en met een paar Nederlanders en anderen richting Lissabon getrokken. Rest van de week wordt het namelijk wat minder weer, zeker voor de Portugesen die blijven klagen.
Wij hebben iets van lekker niet zo heet, maar regen willen we ook niet.
Lekker gezeild en ook getord maar nu weer in een klein haventje voorzien van alle gemakken. Oeiras ligt aan de Taag en de bruggen van de stad zijn goed te zien. Blijven hier zeker 3 dagen.

• 10 September 2014 - 18:15

Paula:

Hoi globevaarders,

Hoe gaat het?
    Het is wel leuk om te lezen welke plaatsen jullie aandoen, wij zijn n.l. ook in dezelfde plaatsen geweest.
    O.a. Porto vonden we erg leuk en niet alleen vanwege de Port. Ook Nazare en Figueira da Foz hebben we gezien en Lissabon uiteraard.

We wensen jullie een goede vaart naar Zuid Spanje en veel plezier met de kinderen daar!