Le Palais@ Belle-Ile - Reisverslag uit Le Palais, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu Le Palais@ Belle-Ile - Reisverslag uit Le Palais, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Le Palais@ Belle-Ile

Door: wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

29 Juli 2014 | Frankrijk, Le Palais

Vandaag het mooiste zeilweer van de wereld en 100 km afgelegd. We zitten nu echt in zuid Bretagne. Naar Palais op het eiland Belle- Ile. Een eiland iets kleiner dan Texel. De aankomst was chaotisch omdat deze haven maar enkele uren bij hoog water open is en alles incl. Veerboten, vrachtboten en de jachten zich dan naar buiten en binnen dringen. Dit gaat op zijn Frans, zonder al te veel logica en vooral veel laissez- faire,
laissez passe. Zal wel een foto plaatsen hoe we liggen.
Morgen weer een rust/ rondkijk dag.

• 29 Juli 2014 - 23:11

Bea:

Hallo allebei,
    Nou nou jullie gaan hard! Nu al in Bretagne. Gaan jullie nog de Golf de Morbillan in?
    Ik hoop dat jullie mooi zeilweer houden.
    Hier alles prima. Het is een "kleinkinderen zomer"
    Dikke kus allebei,
    Bea

• 29 Juli 2014 - 23:18

Coya :

Wat een goed nieuws. Eindelijk een goede dag om km te maken en heerlijk te zeilen. Ik heb opgezocht waar jullie nu zijn. Het is vlak onder carnac . Toen wij daar waren een paar weken geleden konden we het eiland zien. Ook hebben we de sterke stroming gezien in die grote baai. Heel bijzonder .

• 31 Juli 2014 - 16:08

Marjolijn:

ha die Marian en Wim

weer even ingelogd op de site, leuk om de foto's te zien. Hoop dat jullie heeel erg genieten!

Groetjes

marjolijn

• 01 Augustus 2014 - 22:18

Heimy:

Hallo Marian en Wim,
    Wat leuk te horen dat jullie het lekker naar je zin hebt en dat alles voor de wind gaat. Geniet met volle teugen en met een goede wind in de zeilen! Veel plezier, Heimy