etappe naar Camaret sur mer - Reisverslag uit Camaret-sur-Mer, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu etappe naar Camaret sur mer - Reisverslag uit Camaret-sur-Mer, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

etappe naar Camaret sur mer

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 Juli 2014 | Frankrijk, Camaret-sur-Mer

Vanmorgen waren wij om 7.00 uur wakker door vertrekkende boten.Om 8.00 uur op weg.Al in de rivier was het mistig, maar op zee, hadden wij een zicht van 50-100 meter.
Wisselend van 50-300 meter, klaarde het op rond 12.00 uur.De wereld ging voor ons open.
Wind hebben wij de laatste week bijna niet gehad, dus wederom op de motor.
Ook nog een stukje gezeild, snelheid was zeer matig.
Rond 14.30 uur in de binnenhaven met zicht op de kaai en restaurants.
Wandeling gemaakt naar het kerkje in de andere haven.

• 26 Juli 2014 - 19:28

Coya :

Hoi hoi, wat een toestand met die wind!! Schiet niet op maar jullie hebben zeeën van tijd dus .........Ik kijk uit naar jullie verslagen, leuk om precies te volgen hoe het gaat en waar jullie nu weer zitten.Rustig afwachten maar en genieten van het geheel. Marian zit je haar nog goed?tot de volgende keer maar weer. Geen nieuws over aruba, daar hebben ze een fors begrotings te kort dus misschien zijn jullie wel veel eerder op de carabien ha ha

• 26 Juli 2014 - 19:30

Carribean bedoel ik. Ha ha

• 26 Juli 2014 - 19:32

Coya :

Caribbean moet het zijn, ach wat maakt het uit.doei

• 27 Juli 2014 - 10:13

Jeanette:

Die wind heb ik al gehad!
    Gisteren even een middagje Zandvoort gedaan met Yv, carole en Charlotte, zelfs Piet ging ook mee. De vrouwen hebben gezwommen in de zee, mannen gingen winkelen, haha.
    Hebben jullie ook al een duik genomen? Gr. jeanette

• 27 Juli 2014 - 12:15

Lucie:

Hoi Marian & Wim,

Leuk te lezen hoe jullie ervaringen verlopen en zo te zien genoeg te beleven.
    Fijn dat het tot nu toe goed verloopt.
    Hier in het oosten en midden van het land loopt alles soepel. Half nederland met vakantie, dus redelijk rustig op de weg, voor zolang het duurt.......
    En ook hier is te weinig wind....zelfs de airco kon het de afgelopen weken nauwelijks aan -:)
    Aan zon geen gebrek hier.......
    Leuk om te volgen hoe het met jullie gaat, alle belevenissen daarbij en waar jullie precies vertoeven!
    Enjoy en tot horens! Groetjes Lucie, Raymond & een poot van Fido

• 27 Juli 2014 - 16:47

Jolanda, Evelien N, Karlijn En Joni :

He Wereld reizigers!
    Wat een reis hebben jullie er al op zitten! Wat gaaf van die dolfijnen! Was vast dol fijn!
    Wij zitten nu hier in de koffiekamer op de bank gevuld met MRGNS, MRSA, e-coli en clostridium. We hebben net Mw de Bruin een hand geschudt met een bokkepoot.
    De TM allermeerd op VF maar we willen je eerst even dit berichtje sturen.
    We missen je! Vooral nu hier op zondagavond.

Slaap je goed in die kajuit? Al gewend aan de vislucht? De zoute spetters van de zee? Pas op je hoge RR...
    We wensen je heel veel plezier en pas goed op die 'ouwe zeebonk' van je!

• 27 Juli 2014 - 16:51

B4west:

Ps.. Maak nog eens een selfie ;-)