Vlieland - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Wim Marian - WaarBenJij.nu Vlieland - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Vlieland

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 Juni 2016 | Nederland, Vlieland

Vandaag, Woensdag, aangekomen op Vlieland na een paar mooie warme dagen op het IJsselmeer doorgebracht te hebben. Vandaag wel een koude 12 C.
Gevaren via Stavoren, Makkum en de sluizen bij Kornwerderzand. De wind was matig tot redelijk hard maar wel koud want hij blijft uit het Noorden komen. Nu we hierop Vlieland zitten maakt dat Noorden niet zoveel meer uit omdat we nu naar het Oosten moeten en is het wachten op een goed window om de grote sprong te maken naar Helgoland. Dat is een trip van een uur of 30 afhankelijk van de snelheid die we kunnen maken.
In ieder geval blijven we morgen op Vlieland want leuk is het hier ook!
Boot en bemanniing in beste vorm.

• 09 Juni 2016 - 00:28

Bea:

Hallo Marianne en Wim,
    Leuk dat jullie de zwerversblog weer hebben opgenomen.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en wens jullie een hele prettige reis!
    Groetjes, Bea

• 09 Juni 2016 - 08:46

Carla De Bruin:

Hallo Wim en Marianne,
    Als jullie naar Terschelling gaan begint daar morgen Oerol ! Sandra en ik gaan er maandag a.s. heen...
    Vlieland is ons favoriete Waddeneiland. We hebben er vaak gekampeerd.
    Tom logeert momenteel hier in Bergen met Happy tot en met zondag. Ze gaan dan naar Ron. Aangezien ons huis nog lang niet af is, heb ik een vakantiehuisje gevonden een paar straten verder.
    Ik wens jullie veel plezier op Vlieland en met jullie verdere reis.
    Veel liefs, Carla

• 10 Juni 2016 - 15:33

Henk Van Gend:

Hoi Marian en Wim,
    Volg jullie weer op de voet of is dit niet de juiste uitdrukking voor als je op het water zit?
    Had jullie bijna afgelopen Dinsdag terug moeten roepen om de clubkampioenbeker van de Bridgeclub Maartensdijk te overhandigen. Net de dans ontsprongen doordat met 1 puntje verschil Frans & Hans jullie beiden de baas waren.De anderen gaven jullie flink het nakijken.
    Ik wens jullie veel plezier, mooi weer met een lekker windje uit de goede hoek!
    vriendelijke groeten, Henk