Tarragona - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Tarragona - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Tarragona

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 April 2015 | Spanje, Tarragona

Vandaag in Tarragona aangekomen na een kort zeiltochtje.
Was nog aardig fris en bewolkt in het begin en het is duidelijk dat we weer wat Noorderlijker zitten.
Vanwege de Pasen is alles gesloten en zelfs in de stad en haven was het een dooie boel. Wel wat rondgekeken, terrasje gepakt en weer terug naar de boot gestrompeld. De knie hield zich aardig, wel
loop ik als een oude baas, wat ik natuuuurlijk niet ben:-)

  • 07 April 2015 - 09:36

    Reineke:

    Sterkte met knietje pap!

    gr Reineke

  • 07 April 2015 - 09:45

    Jeanette:

    Hallo Wim,

    Ja zo'n knie die protesteert is lastig , ik weet er alles van! Wat is het? Zijn het de banden? Of is er iets met de meniscus?
    Ik heb vorig jaar een spuit in mijn knie gehad en daar pluk ik nog steeds de vruchten van, want ik heb heerlijk geskied en gelanglauft !
    Wij zijn inmiddels weer in Holland en het begint gelijk voorjaar te worden. Gisteren ook even bij de sloep gekeken en daar ga ik deze week anti fouling onder smeren en poetsen. Want volgend weekend wordt het al warmer ook.
    Omi gaat het treffen met de high tea! Marjan zie ik ook aankomende zondag, wat een leuke verrassing voor omi.
    Hoop dat je gauw weer als een jonge kerel rondspringt,

  • 08 April 2015 - 18:19

    Wouter:

    Wim, sterkte met je knie; klinkt niet als iets dat gauw over is. Maar wellicht doet warmer weer wonderen, anders houd je de keuze over tussen zo'n Spaanse dopingarts of een vouwfiets. Wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Juist gepensioneerd en klaar voor een volgende uitdaging.

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 136621

Voorgaande reizen:

02 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Rondje UK

25 Maart 2017 - 06 April 2017

Filipijnen

04 Juni 2016 - 18 Augustus 2016

Scandinavie

08 Juli 2014 - 13 Juli 2015

Wereldreis

15 Mei 2011 - 15 Juli 2013

Onze vorige reizen

Landen bezocht: