Mazagon - Reisverslag uit Mazagón, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Mazagon - Reisverslag uit Mazagón, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Mazagon

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

29 September 2014 | Spanje, Mazagón

Na Vila real aan de grensrivier zitten we weer in Spanje. In Andalusie en dat betekent heet weer en siesta.
Mazagon is een klein plaatsje aan de rivier naar Huelva waar ik vroeger in de rafinaderijen was. De haven is al bijna in winterslaap en het lukte niet al onze dagelijkse sores, zoals de was op te lossen.
Morgen dus weer verder.

• 30 September 2014 - 17:16

Stef:

Hoi,
    Gaan jullie nog de rivier op, naar Sevilla?
    Of kan dat niet?
    Groet
    Stef

• 30 September 2014 - 19:28

Henk En Marian:

Hallo beidjes,

wat heerlijk te lezen hoe jullie genieten. Zo leuk dat jullie in Portugal veel van de plaatsen hebben aangedaan waar we zo kort geleden ook waren. Ook wij zijn op de kaap geweest bij Sagres, maar dan veilig op land. Het kan daar flink spoken. De Algarve zelf vond ik nogal toeristisch, met uitzondering van een paar beeldschone plaatsen, waar verrassend genoeg helemaal niet veel toeristen waren. Verder hebben we lange wandelingen gemaakt over de uitzonderlijk mooie kust strook daar. En dan nu al in Spanje, geweldig. Persoonlijk staat een dergelijke trektocht langs de kusten mij meer aan dan die stille wijde oceaan, maar dat zal -zeker voor Wm- onvoorstelbaar zijn.
    We vroegen ons wel af wat jullie reisplannen nu zijn omdat we dachten dat jullie vanaf Portugal langs de kust richting Canarische Eilanden zouden zeilen en dar de kinderen te ontvangen, zijn jullie plannen gewijzigd?
    In ieder geval kijken we steeds uit naar jullie belevenissen, stiekem een beetje jaloers denken we aan jullie en wensen jullie vooral heel veel plezier,