Scarborough - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu Scarborough - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Scarborough

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

13 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Mist. Eerst redelijk dan ernstig en uiteindelijk een zonnige dag.
Voor het eerst deze vakantie hadden we bijna een hele dag een zeer kleine wereld. Interesting als je een ais signaal krijgt en dat dan een 200 + meter zeeschip in de mist plotseling voorbij komt. Gevaarlijk zijn ook vissersboten zonder signaal en de talloze kreeften potten. Als die in de propellor komen heb je ook een probleem. De mist komt waarschijnlijk door het warme zeewater. We hebben vandaag 28 C. gemeten. Scarborough is een oude badplaats en vissersdorp en de vriendelijke marina is midden in het dorp. Het waterfront wordt wel gedomineerd door casino's, speelautomaten en lelijke vrouwen en mannen.
Vreemd hoe die zich zo kunnen concentreren op een plaats.

• 14 Augustus 2018 - 18:53

Wouter:

Hoi Wim, kan het zijn dat je aan een nieuwe thermometer toe bent? Lijkt me erg hoog, of staat er nog een oude kerncentrale op het vaste land?