Falmouth - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu Falmouth - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Falmouth

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

09 Juli 2018 | Verenigd Koninkrijk, Falmouth

We zijn aangekomen in Falmouth. Op spitting distance van Land's end.
Daar blijven we een dag om boodschappen te doen en te toeristen. De reis er naar toe was vooral veel motoren omdat er te weinig wind was. We zien opvallend weinig dieren, zelfs weinig vogels. Vlak bij Falmouth pas het eerste groepje dolfijnen van de reis en op 500 m een walvis die percies in mijn gezichtsveld opdook en direct weer verdween om niet weer gezien te worden.
De trip naar Wales wordt lastig gezien de windrichting, maar we zien wel waar we uitkomen en hoelang dat gaat duren. Kan wel 2 dagen zijn. Het weer blijft fantastisch. Vooral op zee want inhavens kan het heet worden.
Het zeewater hier heeft een temperatuur van 23 C. Heb ik zelfs in de Med niet gezien.

• 09 Juli 2018 - 21:05

Joeri:

Wim en Martijn,

Zo te zien hebben jullie het qua weer wel getroffen. Nu nog een beetje hoede wind.
    Je kunt natuurlijk niet alles hebben, pas je op dat je niet verbrand? ;-)

Geniet ervan!
    Gr. Joeri