Ria de Muros - Reisverslag uit Camariñas, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Ria de Muros - Reisverslag uit Camariñas, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Ria de Muros

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

23 Augustus 2014 | Spanje, Camariñas

Heerlijk dagje, een beetje motoren en een beetje zeilen en vroeg in een leuk haventje in een Ria.
Lekker weer.
Toch wil ik niet oversteken. Na 6 weken met verschillende weertypes en hoge en lage golven heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik dat aankan.
Indien wij naar Madeira oversteken, zitten wij ongeveer 5 dagen en nachten op volle zee.
Om de beurt wacht lopen en slapen dat wil ik niet. Ook kan ik Wim niet al die tijd laten zeilen. Besluit: Wij zakken rustig af en gaan via Gibraltar naar de Middellandse zee.

• 23 Augustus 2014 - 23:00

Attie:

Hallo Marian en Wim,

Groot gelijk dat je rustig aan doet en zeker als je twijfelt om de volle zee op te gaan.
    Jullie hebben al veel gezien en beleefd!
    Leuk om al die havens aan te doen en alle plaatsen te zien.

Goede vaart weer verder en

Hartelijke groet uit Hoevelaken

Liefs Attie

• 24 Augustus 2014 - 19:26

Jeanette:

Hallo zeebonken,
    Marjan je hebt helemaal gelijk, dat je geen dingen tegen je zin gaat doen, je moet nu alleen maar leuke dingen doen, en ik denk dat Wim blij is met een partner , die al heel veel van het zeilen houdt, dat is niet gauw zo! Dus geniet samen van de dingen , waaraan jullie alletwee plezier beleven. Gr.Jeanette (jullie matroos)

• 25 Augustus 2014 - 18:20

Henk En Marian:

Hi golvenvreters,

fijn dat verstandig zijn ook heel gezellig kan zijn! Tot nu toe hoor ik leuke en positieve geluiden over jullie kustbelevenissen, die wegen vast niet op tegen vijf dagen open zee (althans voor mij met zeeloze benen)! Geniet nog lekker en mocht het je nog lukken op tijd in Portugal aan te komen, dan zien we jullie daar, liefs en groeten uit Gendt