Hartlepool - Reisverslag uit Hartlepool, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu Hartlepool - Reisverslag uit Hartlepool, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Hartlepool

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

12 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Hartlepool

Om 5 uur opstaan is niet ons ding.
Moest gebeuren en te doen gebruikelijk was ik alweer wakker voor de bel. Is toch altijd weer mooi zo'n vroege ochtend. Veel vogels en zeehonden dit keer die ook al hevig wakker waren. De temp was om te schrikken : 8 C. buiten. Veel gezeild met mooi zonnig weer, langs Newcastle en andere ons onbekende haventjes naar een grotere havenplaats Hartlepool met aan de overkant Teesside en de gesloten staalfabrieken van Redcar.
Hartlepool marina is modern, uiterst vriendelijk met vele restaurantjes en barretjes. Het dorp zelf stelt niet veel voor. Volgende dag werd maar een rustdag ook al vanwege het verwachte mindere weer en hebben we 12 uur aaneen geslapen.

• 12 Augustus 2018 - 21:05

Joeri:

Zijn jullie in Newcastle niet overvaren door zo’n DFDS seaways schip met Hollandse toeristen?