Ardglass - Reisverslag uit Ardglass, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu Ardglass - Reisverslag uit Ardglass, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Ardglass

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

16 Juli 2018 | Verenigd Koninkrijk, Ardglass

Weer een etappe naar het Noorden. Een klein haventje Ardglass, in Noord-Ierland, met een drempel waar je op moet letten om niet vast te lopen.
Het begon al goed omdat ook in Howth de haven te weinig waterdiepte had om weg te kunnen komen. Het is springtij en de havenmeester had zelden zo'n laag nivo gezien. Enfin hij had ons niet van te voren gewaarschuwd anders hadden we langer kunnen slapen.
Voor het eerst dit jaar Fish en Chips gegeten toen we langs een enorm drukke tent liepen en het was ook lekker en vooral veel.
Er liggen hier 4 passanten en daarmee is de haven ook vol met boten uit Frankrijk, Noorwegen, Engeland en Nederland.
Het was mooi weer vandaag, weinig wind in goede richting. Wordt een beetje eentonig. Morgen staat de overtocht naar Schotland op het programma langs Isle of Man.

• 17 Juli 2018 - 07:17

Joeri:

Hey Wim,

Had je dan ook kaarten van Ierland bij je? Of heb je die niet nodig?

Gr Joeri