Milhaven - Reisverslag uit Milford Haven, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu Milhaven - Reisverslag uit Milford Haven, Verenigd Koninkrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Milhaven

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

11 Juli 2018 | Verenigd Koninkrijk, Milford Haven

Na een droevige nacht met weinig geslaap vanwege geklots en een rafting van een Navy zeilboot midden in de nacht met vier mariniers die struikelend over de boot aanlegden, vertrokken we om 6 uur in de morgen. Snel met ruime wind en meestroom naar Lands End en vervolgens naar het Noorden. Hier weer meestroom maar tegenwind. Enfin torren en na 29 uur aangekomen in Millhaven, zuid Wales.
Uitstekende marina maar het stadje is een beetje armoedig. Eens waren hier 3 raffinaderijen maar die zijn allemaal gesloten 20 jaar geleden.
Rondlopend hoorde ik veel Nederlands praten. Cruiseschip Prinsendam kwamgelijktijdig aan en dropte de passagiers bij de haven per reddingsbootjes.
We blijven zeker 2 nachten vanwege noordelijke winden en om slaap in te halen. Weer en stemming aan boord prima.

• 12 Juli 2018 - 14:07

Attie De Bree:

Hoi Wim en Martijn,

Deze keer kan ik jullie reisverslag weer lezen, als vanouds!
    Kon hem niet openen.

Maar ik wens jullie een goed vervolg van de reis, en nu 2 dagen rust.
    Geniet ervan!

Groet Attie

• 12 Juli 2018 - 14:29

Christien :

Hey Wim en Martijn

Voor mij geldt hetzelfde, kon ook niet verder
    klikken, leuk om jullie verslag weer te kunnen
    lezen, thx.

Een mooie reis verder, en geniet van elkaar, zó uniek
    om dit samen te doen

• 12 Juli 2018 - 14:37

Wim En Marian:

Het is geen gemakkelijke site om mee te werken en ook wifi in de meeste havens houdt niet over. We moeten het er maar mee doen.