Federicia - Reisverslag uit Fredericia, Denemarken van Wim Marian - WaarBenJij.nu Federicia - Reisverslag uit Fredericia, Denemarken van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Federicia

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

23 Juli 2016 | Denemarken, Fredericia

Het is nu mooi stabiel zomerweer in Denemarken, net als in Nederland trouwens. We leggen kleine afstanden af omdat we wel elke dag kunnen varen. Vandaag in Fredericia na een dag motoren aangekomen, torren omdat het windstil was.
De enige rimpeling van het water anders dan boten, waren de vinnen van dolfijnen en de snuiten van zeehonden, die gelukkig weer te zien zijn.
Gisteren lagen we in Endelave, een eiland ter grootte van Marken.
Vanwege de grote drukte op het water was de haven in onze ogen al vol om 3 uur en waren we weer op weg, toen de havenmeester persoonlijk een plaatsje creerde door wat boten te verschuiven. Denk dat de Nederlandse vlag dat wondertje mogelijk maakte.
Fredercia is een prima haven, alleen jammer dat het te ver van de stad ligt om die te bezoeken.

• 25 Juli 2016 - 12:35

Christien:

Hey vakantiegangers,

Wat een leuke verhalen , djw.
    Fijn dat jullie ook mooi weer hebben! Ik heb zoveel bewondering voor jullie.....wat jullie allemaal op die boot uithalen en meemaken