Tanganger - Reisverslag uit Tananger, Noorwegen van Wim Marian - WaarBenJij.nu Tanganger - Reisverslag uit Tananger, Noorwegen van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Tanganger

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 Juni 2016 | Noorwegen, Tananger

Na een lange rit met wind tegen maar wel met een zonnetje zijn we doorgevaren naar Tananger. Een leuk haventje. Kregen een plaats toegewezen naast een boot met een Nederlandse vlag en nogwel uit Colijnsplaat. Bleek dat hij vol Polen zat??
Het nieuws van vandaag is dat Appie is overleden. Bij het opstaan wilde hij niet meer wakker worden. Marian heeft ook nog reanimatie geprobeerd maar niets hielp. Nooit hadden we een zo'n trouwe autopilot, maar het vocht en ander ongerief is hem kennelijk te veel geworden. Heb de hele bemanning gevraagd wie hem wilde opvogen maar niemand stak zijn vinger op. Wordt volgende week dus zoeken voor een aanmonstering.
We zitten aan het begin van de Ryfylke fjord. Een enorm gebied met vele fjorden. Denk dat we hier voorlopig blijven rondvaren.

• 26 Juni 2016 - 17:19

Henk En Marian:

Hi,

het begint steeds spannender te klinken, de fjorden lijken ons prachtig om te bekijken en zeker vanaf het water. Zijn jullie ook van plan nog landinwaarts te gaan? Hopelijk wordt het weer beter, maar troost je want hier is het niet veel beter, het jaarlijkse Kersenfeest is letterlijk in het water gevallen.Gecondoleerd met het verlies van appie, helaas kon ik niet helemaal plaatsen wat het is.
    Geniet van deze prachtige trip, stiekem wel een beetje jaloers, hartelijke groeten,
    Henk en Marian

• 27 Juni 2016 - 11:38