Portimao - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Portimao - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Portimao

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

31 Mei 2015 | Portugal, Portimão

Aangekomen in de wateren van Faro, waar wij hebben geankerd.
De lazy jack ( opbergplaats voor het groot zeil) met de hand gemaakt.
Wim geprobeerd heeft om te zwemmen, water was niet al te schoon.
Een rustig nachtje onder de sterrenhemel en de volgende morgen weer vroeg op omdat het later op de dag harder ging waaien vanuit het noorden. Aangekomen in Portimao- 1 uur verschil met Nederland -
Grote haven vlak bij het strand, helaas is de grote supermarkt ver weg.
Wij wachten af wanneer de wind rond Kaap San Vicente ons goed gezind is. Voorlopig tot woensdag niet.

• 01 Juni 2015 - 17:51

Henk En Marian:

Hi Wim en Marian,

al weer in -voor ons- bekende wateren. Wat gaat dat snel. Jullie mogen het dan wel erg warm hebben, een overschot kun je wel hier heen sturen, gisteren nog de haard aangehad ;-( !!!!
    Dat wordt weer genieten de komende tijd, er is zoveel te zien daar. Hier is het iets rustiger geworden, mijn moeder is inmiddels in een verpleeghuis opgenomen waar ook revalidatiemogelijkheden zijn. Dus we hopen op een beetje herstel zodat ze zich weer wat meer kan redden.
    Heel veel plezier en geniet maar van alles wat Portugal biedt, xxxx

• 01 Juni 2015 - 23:03

Coya:

hoi marian en wim. Klinkt allemaal als muziek in de oren. ga zo door ha ha. wij zitten momenteel in Praag. na 6 dagen in de saksische schweiz. daar hebben we heerlijke, heftige en mooie wandelingen gemaakt. veel geklouterd.bijzondere natuur zo aan de duits- tjechische grens. nu weer naar de cultuur. warm is het hier ook, ff weer wennen. gelukkig weer internet. Erg !!!! dat je dat toch mist pfff. benieuwd wat Praag ons brengt. vandaag al een beetje rond gekeken in het oude gedeelte. we spreken elkaar!! groetjes coya en bertran