Almerimar-3 - Reisverslag uit Almería, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Almerimar-3 - Reisverslag uit Almería, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Almerimar-3

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

14 Maart 2015 | Spanje, Almería

Na een druk weekje gaan we morgen weer op pad. De boot van top tot bodem gepoetst. Alles werkte, geen beestjes aan boord, alleen is vandaag de warmwater voorziening kapot gegaan en moeten we weer ouderwets water koken voor we kunnen afwassen.
Leuk was ook een hele natte lunch hier met de Nederlandse groep. Wel 20 man kwamen opdagen en ook nog op mijn verjaardag die dus gevierd werd met gezang en al.
Opwinding alom vanwege een inbraak in een aantal schepen gedurende de winter. Dit kwam pas aan het licht toen de mensen naar de boten terugkwamen. De politie heeft een Nederlander aangehouden die via marktplaats een berg dure spullen aanbood vanuit een zeilboot in Barcelona.
Het weer was mooi maar later in de week hadden we te maken met zeenevel en wat kouder weer.
Het plan is om naar Barcelona te gaan en daar over een maand aan te komen, dus slow zeilen.