Altea, Alicante en Torrevieja - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Altea, Alicante en Torrevieja - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Altea, Alicante en Torrevieja

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Wim

17 November 2014 | Spanje, Torrevieja

Na een weekje vakantie in Altea, zijn wij zondag op pad gegaan. Afgelopen week nog 2x gebridged en 2x gewonnen.
Dagje met de bus naar Benidorm en wat warmere kleding gekocht.
Met vrienden van Carole haar ouders 2x uit eten geweest. Heel gezellig.
Helaas is het weer niet stabiel genoeg om nog verder naar het noorden te gaan en ook niet naar Ibiza
Dus op de terugtocht.
Zondag toch een stevig windje tot windkracht 6.Iets heftiger dan voorspeld, liepen wij rond 15.00 uur de haven van Alicante binnen.
Vanmorgen weer vroeg op pad naar Torrevieja.
Op zee koude wind kracht 5, maar in de haven was het aangenaam toeven.

• 19 November 2014 - 12:49

Hugo En Emmy:

Ha Wim en Marian,

Wat gaaf dat jullie zo'n lange zeltocht kunnen maken! Via Carla kregen we de link naar dit blog. We hoorden van haar dat jullie minstens een jaar weg zouden blijven maar na lezing van alle verhaaltjes begrijpen we dat jullie nu toch onderweg zijn naar Nederland. We wensen jullie behouden vaart en hopelijk is er voldoende tijd om nog een beetje te genieten van alle leuke havens en bezienswaardigheden onderweg. Hoewel, 13 december schiet al aardig op...

Groet, Hugo en Emmy