Almerimar - Reisverslag uit Almerimar, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Almerimar - Reisverslag uit Almerimar, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Almerimar

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 Oktober 2014 | Spanje, Almerimar

Gisteren en vandaag wat rondgewandeld in dit overmaatse vakantiedorp
en langs het strand. Ondanks het feit dat het eind October is, is dat nog net te doen met deze warmte . Kennis gemaakt met een paar overwinteraars en doorgesproken met de havenmeester hoe dat overwinteren gaat en hoe duur dat is. Valt reuze mee, zelfs als de boot op de kant gaat. Wel zal er dan enige dagen op de boot, op het droge, verbleven moeten worden wat ook weer een uitdaging is.
Voor we verder gaan moeten we immers weer de boot zeilklaar maken met motoronderhoud, anodes, poetsen en antifouling smeren.Het meeste mogen we en kunnen we zelf doen.Tot
Nieuws is ook dat we besloten hebben op 13 December terug te vliegen om in Nederland in ieder geval een paar maanden te blijven voor we weer gaan varen.Tot die tijd gaan we proberen Barcelona te halen en weer op tijd terug te zijn om onze vlucht te halen. Een ambitieus plan want het betekent nog 1400km zeilen heen en terug , maar we zien wel.