Marina del Este - Reisverslag uit Almuñécar, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Marina del Este - Reisverslag uit Almuñécar, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Marina del Este

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

22 Oktober 2014 | Spanje, Almuñécar

Na een lekker dagje op het water zijn we aangekomen in de Marina del Este.
Vlgs de pilot een haventje met supermarkt en een verbinding met Granada dat we willen bekijken. Jammer dan. Vanavond dus brood bakken en morgen een rustdagje. Het haventje ligt wel prachtig tussen hoge bergen bebouwd met villa's en morgen plaats ik wel de foto's.
Vandaag weer veel gemoterd maar op het laatst kwam er weer wat wind en konden we de zeilen bijzetten. Ook weer bezoek van dolfijnen.
Het weer blijft prachtig en de temperaturen ideaal voor mij, te warm op het heetst voor Marian.

  • 22 Oktober 2014 - 18:54

    Henk En Marian:

    Hallo Wim en Marian,
    wat een heerlijke verhalen, om jaloers op te worden! Advies: geniet van de hoge temperaturen, want die zijn hier inmiddels ver te zoeken. Na een dag storm en regen denk je alleen: ohhh doe me een lekker zonnetje!
    Wat heerlijk dat jullie de hele familie over hebben gehad, moet wel heel bijzonder zijn. Wij zijn overigens heel erg benieuwd naar jullie reisplannen omdat in het mediterrane gebied ook de herfst en daarna winter voor de deur staat. Geniet lekker van het Alhambra maar vergeet niet te boeken via internet, anders kun je lang wachten voor je aan de beurt bent ;-)
    liefs en veel groeten

  • 24 Oktober 2014 - 18:09

    Thea Van Der Parre:

    Beste Marian en Wim,

    Het is genieten van jullie stukjes.
    Ik lees niet alles maar heb vandaag even gekeken naar jullie periode in Portugal.
    Even dacht ik nl dat we tegeliijk in de Algarve waren, maar dat bleek niet helemaal het geval.Toen jullie in Lagos waren zijn Hugo en ik net een dag ervoor vanuit Faro naar huis gevlogen.
    We hebben 14 dagen doorgebracht in Praia da Luz, dicht bij Lagos.
    In die periode zaten jullie nog wat meer noordelijk wat heel jammer is want wij hadden wat meer geluk met het weer.
    Bovendien had een etentje samen me erg leuk geleken. Weer eens wat anders dan een late dienst samen, nietwaar?

    Ik begrijp uit alles dat jullie genieten.......
    Hier is de herfst losgebarsten dus geen zon en juist veel wind en regen.
    Dus ik zou zeggen: veel plezier samen en tot ziens.

    groeten Thea



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Juist gepensioneerd en klaar voor een volgende uitdaging.

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 136355

Voorgaande reizen:

02 Juli 2018 - 18 Augustus 2018

Rondje UK

25 Maart 2017 - 06 April 2017

Filipijnen

04 Juni 2016 - 18 Augustus 2016

Scandinavie

08 Juli 2014 - 13 Juli 2015

Wereldreis

15 Mei 2011 - 15 Juli 2013

Onze vorige reizen

Landen bezocht: