Sines-2 - Reisverslag uit Sines, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Sines-2 - Reisverslag uit Sines, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Sines-2

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

21 September 2014 | Portugal, Sines

We blijven nog maar een extra dagje in Sines. Gisteren een beetje zwaar getafeld in het dorp en dat kost direkt een dag. Ook daarvoor nog gesnorkeld en samen met Martijn de AIS ontvangst verbeterd.
Het water is hier prachtig helder en warm met een strand dichtbij waarvan ze hier beweren dat het de warmste baai van de westkust is.
Zelfs onder de boot een onbekende, maar wel indrukwekkende vis van ongeveer een meter aangetroffen tijdens het schoonmaken van de waterlijn.
De Nederlandse kolonie druppelt ook weer binnen en momenteel staat de teller op 6 schepen aan onze steiger dus dat maakt het ook wel leuk.

• 21 September 2014 - 23:33

Femmy Pauptit:

Dag Wim en Marianne,
    Nog steeds heerlijk op de boot? Het klinkt in ieder geval best goed. Na een mooie zomerse week in NL was het vandaag echt "herfstweer met veel wind". Maar wij mogen hier niet klagen. En jullie zullen dat waarschijnlijk ook niet doen. Op de bridge gaat het weer goed en is het gezellig, zeker nu we 6 ronden spelen en iedereen meehelpt met de spellen opruimen. We hebben er 7 nieuwe leden bij, maar wellicht gaan tegen het eind van dit jaar weer een paar af vanwege ouderdom bijv. Jaap en ik hebben zaterdag een kroegenbridge in Aalsmeer gespeeld met vrienden die daar wonen. Was geweldig leuk. Mijn vriendin en ik zijn geeindigd boven de heren Jaap en vriend. Dat deed met veel genoegen. Wij waren 3e in dezelfde lijn van 14 paren en Jaap 5e!. Leuk he?
    Wij wensen jullie nog een mooie reis verder. Steken jullie nog over? Of blijven jullie rond Europa varen?
    In ieder geval onze hartelijke groeten en veel plezier gewenst.
    Femmy en Jaap Pauptit

• 22 September 2014 - 09:27

Reineke:

Lekker weertje daar! Hier loopt de zomer op zijn einde, de eerste kastanjes zijn geraapt en hier gaat ook alles goed, Maarten mag 4 oktober afzwemmen voor B, kan ie daarna meedoen in de competitie van de F-jes! Fabian is ook weer aan het werk, heeft 8 dagen met zijn pootje omhoog gezeten nadat ie zijn enkelbanden scheurde...dus moest even zelf ook hard aan de bak thuis. Jaarmarkt, kermis en gondelvaart waren weer hartstikke leuk in alphen! Groetjes aan de walrus en de dolfijnen!