Oeiras-2 - Reisverslag uit Oeiras, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Oeiras-2 - Reisverslag uit Oeiras, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Oeiras-2

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

11 September 2014 | Portugal, Oeiras

Omdat het weer slecht is met zuidelijke wind, afwisselend hevige regenbuien en vervolgens stralend weer is het erg drukkend weer. Verbetering zit er ook niet in. Omdat we hier met wel 10 Nederlndse boten zitten is het best gezellig en gisteravond weer een feestje op de Volonte met de bemanning van wel 8 boten. Een afscheidsfeestje want vanaf hier gaat ieder zijn eigen kant op. Naar Madeira, Algarve, Marokko, Middellandse Zee.
Wij moeten nog wachten op Martijn en we zijn van plan hier wel 7dagen te blijven, zolang zijn we nog nooit ergens geweest.
De haven is ook erg verslavend, met uiterst vriendelijk personeel, shuttles,s'morgens broodjes, een gratis zwembad naast de haven en een lage ligprijs.
De klussen zoals de was ( Marian is bijna de hele dag ermee bezig geweest), boodschappen, boot onderhoud en poetsen is gedaan en morgen met de trein naar Lissabon voor een museumbezoek en de Fado.