Viana do Castelo - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu Viana do Castelo - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Viana do Castelo

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

29 Augustus 2014 | Portugal, Viana do Castelo

Na een heerlijk etentje in een restaurant ontdekt via internet en een magere windverwachting besloten we een dagje te blijven. Leuk stadje waar de haven , maar die niet alleen,verrassend goedkoop is.
Etentje voor de helft van de Nederlandse prijs, boodschappen met wijn, vlees en boodschappen voor een dag voor 11 euro, terrasje met koffie voor 80 cent.
De haven liep s'middags vol met andere zeil boten waaronder 4 Nederlanse , allen vanwege een opstekende middagwind die we vaker in Portugal zullen tegenkomen.
We hebben ook weer een Portugese sim kaart gescoord voor weinig zodat we voorlopig weer verder kunnen op het web.

• 29 Augustus 2014 - 22:29

Henk En Marian:

Hi wim en marian, zitten nu in een geweldige pousada zo'n 100 km van lissabon, blijven 4 na hten. Vertrekken dan naar het zuiden voor het familiefeest. Porto zal wat
    Te ver zijn, als de
    Plannen wijzigen laat ik het weten, geniet van het eten en drinken het is geweldig en inderdaad betaalbaar, liefs en geniet ervan dat doen wij ook