Combarro - Reisverslag uit Camariñas, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu Combarro - Reisverslag uit Camariñas, Spanje van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Combarro

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

24 Augustus 2014 | Spanje, Camariñas

Na de Costa del Morte (toepasselijke naam want het kan hier spoken) en Kaap Finisterre (eind van de wereld) en een beetje wind aangekomen in het vissersplaatsje Combarro. Het ligt in de Ria Pontevedra. De Ria's hier zijn groot, als de Oosterschelde met hier heel veel haventjes. Het zeewater begint ook eindelijk op te warmen.
Tot nu toe was het 15-16 graden. Hier meten we diep in de zee arm 20 graden. Nog niet gezwommen dus.
De boot houdt zich goed en de bemanning is ook opgelucht nu de grote beslissing van hoe straks verder gevallen is.
Morgen zitten we op de grens met Portugal en dan nog 500 km tot Lissabon.

• 24 Augustus 2014 - 21:19

Coya:

Hoi Wim en marian. Wat heerlijk, vooral voor marian {denk ik} dat het besluit is genomen hoe de reis verder zal gaan min of meer natuurlijk. Ik kan het me heel goed voorstellen. ik hoop dat het contact met familie kan doorgaan ergens misschien in Spanje? Leuk zou het zijn voor je moeder toch marian!! Wij zitten inmiddels weer in ons tweede huis" in Wilp voor een tijdje. Het weer is hiermomenteel ook niet zo denderend. Bij jullie zal het beter zijn/worden. Geniet ervan, van deze bijzondere reis. Verder gaat alles goed hier. Volgende keer mail ik weer via het gmail adres. Groetjes Coya en Bertran.