Cherbourg - Reisverslag uit Cherbourg-Octeville, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu Cherbourg - Reisverslag uit Cherbourg-Octeville, Frankrijk van Wim Marian - WaarBenJij.nu

Cherbourg

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

19 Juli 2014 | Frankrijk, Cherbourg-Octeville

Na een tocht van 14 uur met veel en te weinig wind aangekomen in Cherbourg. Een grote plezier en marine haven.
Enige opwinding gepraaid te worden door Frans marine schip.
Laatste stuk gaf een meestroom van 5 knopen wat altijd lekker is.
Vandaag een rustdag maar wel met klusjes.

• 19 Juli 2014 - 15:12

Attie:

Hallo Marian, Wim en Jeanet.

Naar mijn gevoel gaan jullie best snel.
    Ik hoop dat het weer daar ook warmer is geworden.
    Jullie doen mooie plaatsen aan, gaan jullie ook wel de steden bekijken biute de boodschappen om?

Goede vaart verder!!!

Dick en Attie

• 20 Juli 2014 - 09:41

Carla:

Hallo Wim en Marjan,
    Jullie hebben vast al vernomen dat er een vliegtuigramp is boven de Oekraine? Een nichtje van Sandra en haar vriend zaten er in. Lars had een bijzondere band met die vriend,hij kwam vaak kijken bij de sportwedstrijden van Lars en ze gingen samen wel eens naar ajaxwedstrijden e.d.Maar ook Sandra is helemaal aangeslagen,ze had met het nichtje ook goed contact! Een paar weken terug hadden we nog met elkaar gegeten, Irfaan en Lars mochten bij hen logeren etc.etc.Echt vreselijk...
    groetjes,Carla

• 21 Juli 2014 - 23:44

Thea Van Der Parre:

Hallo Marian en Wim,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik blijf jullie volgen.
    Geniet van wind zon en varen!

groeten Thea

• 22 Juli 2014 - 20:22

Henk En Marian:

Hi globetrotters,

wat gaan jullie snel, voor leken zoals wij klinkt alles indrukwekkend, vooral dat gepraaid worden ha ha!
    Geniet maar lekker, de komende dagen krijgen we een slap aftreksel, we gaan logeren in Lemmer op het skûtsje de Christoffel, let wel om te fietsen!
    Liefs, veel groeten en vooral veel plezier!!!